Generare comenzi a necesarelor de aprovizionare
Fereastra va cuprinde in tabelul corespunzator informatiile pentru pozitiile de necesare care au fost aprobate.
In partea de sus exista posibilitatea de filtru cu optiunile de filtrare dupa denumire articol, cod articol, STAS, nr. necesar, solicitant, intocmit, prioritate, obiectiv. Este generat automat un nr.de ordine, si afisata data centralizarii.
Se selecteaza pozitia dorita din tabelul de sus si prin click dreapta se aplica centralizeaza pozitia; acum se poate salva (butonul din stanga jos). Vor fi verificate/completate toate campurile corespunzatoare din tabeul inferior. De asemenea, acesta cuprinde la final si coloana in care se completeaza numele soferului.
Necesarul care fusese aprobat devine prin aceasta operatiune centralizat si se poate trece mai departe la realizarea comenzii catre terti.
Comanda catre terti
Se va completa in tabel denumire articol, denumire serviciu.
Pentru a fi generata o comanda catre terti trebuie sa fie completate toate informatiile din fereastra, pornind de la la cele din partea superioara – solicitant, partener, termen de plata, instrument de plata, mod de livrare, continuand cu partea tabelara, si terminand cu informatiile din partea inferioara care contine solicitarile operatorului (certificat de calitate, agrement tehnic, fisa tehnica, certificat de incercare cu rezultate, perioada de garantie, livrarea la sediu, carte tehnica, fisa tehnica de securitate) si observatii, obiectiv, aprobat, intocmit/responsabil.
Dosar comenzi catre terti
Pagina afiseaza comenzile trimise catre furnizori, cu toate informatiile corespunzatoare, introduse pe parcursul realizarii necesarului (aprobare, generare, trimitere comanda). Partea de jos contine butonul pentru tiparire care va genera un tipizat care ajuta in discutiile cu furnizorii.
Tabelul central cuprinde nr. comenzii, data, partenerul, obiectivul, solicitant, termen de plata, instrument de plata, mod de livrare, observatii, intocmit, aprobat, data si ora operarii.
In tabelul inferior sunt afisate pozitiile corespunzatoare pentru fiecare partener, cu informatii despre articolele cuprinse in comanda.
Centralizator comenzi catre furnizori
Fereastra cuprinde toate necesarele care au fost aprobate si centralizate. Partea de sus prezinta posibilitatea de cautare cu filtru si optiuni de filtrare (dupa nr. centralizator, nr. articol, denumire articol, nr. fisa etc), posibilitatea de a vizualiza si pozitiile deja trecute la “Istoric”, precum si butonul pentru justificare factura.
Tabelat vor fi afisate informatiile: nr centralizator, data, nr. necesar, nr. comanda, cod articol, stas, calitate material, denumire, UM, cantitatea solicitata, cantitatea rezolvata, cantitatea ramasa, pret unitar, pret in euro, obiectiv, furnizor, solicitant, ag. Comercial, observatii in fise, detalii, termen livrare, responsabil aprovizionare, greutate.
De aici se alege pozitia care intereseaza si se da click pe butonul din josul paginii comanda catre terti. Se va deschide pagina comanda catre terti, unde vor exista deja completate campurile corespunzatoare in tabel. Dupa completarea celorlalte elemente (vezi comanda catre terti) se va putea salva acea comanda si transmite catre furnizor.
Partea de jos a ferestrei contine si butonul Recalculare centralizator care ajuta la partea de justificare/inchidere pozitii pentru aprovizionarile realizate (a se vedea justificare documente).